Η πλατφόρμα Ψηφιακών Υπηρεσιών DigitalCert αποτελεί τον πλέον σύγχρονο αλλά και εύκολο τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών από τις Δημόσιες Υπηρεσίες. Μέσω της πλατφόρμας παρέχεται εύκολη και διαρκής πρόσβαση των πολιτών σε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, η δυνατότητα άμεσης και συνεχούς επικοινωνίας με τα επιμέρους τμήματα των διαφόρων υπηρεσιών αλλά και η αναβάθμιση της θέσης και του ρόλου των εργαζομένων με την βελτίωση των συνθηκών εργασίας τους.

Η άμεση διαχείριση των αιτημάτων που επιτυγχάνεται μέσω της πλατφόρμας δημιουργεί συνθήκες ανάπτυξης για όλους τους φορείς παρέχοντας μια σειρά από σημαντικά οφέλη:

Βελτίωση Της Εξυπηρέτησης Των Πολιτών

Το DigitalCert μπορεί να επιτρέψει στη δημόσια υπηρεσία να ανταποκρίνεται πιο γρήγορα και αποτελεσματικά στα αιτήματα των πολιτών, προσφέροντας τους τις απαραίτητες πληροφορίες και υπηρεσίες

Αυξημένη Διαφάνεια

Βελτιώνει και αυξάνει τη διαφάνεια της δημόσιας διαχείρισης, επιτρέποντας στους πολίτες να παρακολουθούν την πρόοδο των αιτημάτων τους και τη χρήση των δημόσιων πόρων.

Αποτελεσματική Διαχείριση Πόρων

ο σύστημα μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας της δημόσιας υπηρεσίας, καθώς μπορεί να παρέχει δεδομένα και μετρήσεις για τη διαχείριση των πόρων και την αξιολόγηση της απόδοσης.

Εξοικονόμηση Χρόνου Και Πόρων

Το αυτοματοποιημένο σύστημα μπορεί να μειώσει τον χρόνο που απαιτείται για την επεξεργασία αιτημάτων πολιτών, εξοικονομώντας πόρους και μειώνοντας τον φόρτο εργασίας των υπαλλήλων.

Ενίσχυση Της Συμμετοχής Των Πολιτών

Μέσω του συστήματος μπορεί να ενθαρρύνεται η συμμετοχή των πολιτών στη δημόσια διαδικασία λήψης αποφάσεων, καθώς διευκολύνεται η υποβολή αιτημάτων και προτάσεων.

Ενίσχυση Της Ασφάλειας Των Δεδομένων

Προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών και να διασφαλίζει την ασφάλειά τους.