
Η πλατφόρμα School Requests αποτελεί μια διαδικτυακή εφαρμογή η οποία έχει αναπτυχθεί με σκοπό την διαχείριση και εξυπηρέτηση όλων των αιτημάτων που αφορούν σε τεχνικές εργασίες, από το σύνολο των Σχολικών Μονάδων προς τις Τεχνικές Υπηρεσίες των Δήμων. Η υποστήριξη των υποδομών των Σχολικών Μονάδων που βρίσκονται εντός των ορίων των Δήμων, ανήκει στις αρμοδιότητες των Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου και στις κατά τόπους Σχολικές Επιτροπές. Το νέο αυτό πληροφοριακό σύστημα, δημιουργεί ένα ψηφιακό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των τριών αυτών εμπλεκομένων μελών, το οποίο υποστηρίζει την υποβολή, διαχείριση, προώθηση και εξυπηρέτηση των αιτημάτων που αφορούν στις υποδομές των σχολικών κτηρίων.
Στην πλατφόρμα έχουν πρόσβαση οι εκπρόσωποι κάθε σχολείου (προϊστάμενοι σχολικών μονάδων), οι οποίοι καταχωρούν τα προς υλοποίηση αιτήματα, οι αρμόδιοι υπάλληλοι των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, οι οποίοι διαχειρίζονται και εξυπηρετούν τα καταχωρημένα αιτήματα, καθώς και οι υπεύθυνοι των κατά τόπους Σχολικών Επιτροπών, οι οποίοι επίσης έχουν την αρμοδιότητα υλοποίησης μέρους των αιτημάτων.
Η εφαρμογή στοχεύει στην δημιουργία ευνοϊκότερων συνθηκών για την επικοινωνία και συνεργασία των Φορέων μεταξύ τους παρέχοντας μία σειρά από σημαντικά πλεονεκτήματα:
