Το Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Αιτημάτων αποτελεί μια έξυπνη λύση για την εξυπηρέτηση όλων των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των τμημάτων ενός Φορέα προσφέροντας ευελιξία, ταχύτητα και αξιόπιστη πληροφόρηση. Η πλατφόρμα Ticketing είναι μια εφαρμογή που υποστηρίζει την υποβολή, παρακολούθηση και διαχείριση αιτημάτων που υποβάλλονται από τους υπαλλήλους προς τα αρμόδια τμήματα του Φορέα. Κάθε αίτημα ανοίγει ένα «εισιτήριο» (ticket) στο σύστημα και περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τον τύπο του αιτήματος, τον υποβάλλοντα, την προτεραιότητα, την πρόοδο επίλυσης, κ.ά. Τα αρμόδια τμήματα μπορούν να λαμβάνουν τα αιτήματα, να τα εκχωρούν σε συγκεκριμένους υπαλλήλους, να παρακολουθούν την πρόοδο επίλυσης και να καταγράφουν σημειώσεις και σχόλια αναφορικά με κάθε αίτημα.

Τα οφέλη που προκύπτουν από την χρήση της πλατφόρμας Ticketing είναι: